De beloofde offerte heb ik nog niet ontvangen.

De offerte wordt door ons doorgaans binnen een werkdag verzonden. Bij complexere offertes geven we een termijn aan waarbinnen de offerte te verwachten is.

Heeft u geen offerte of email met aanvullende vragen van ons ontvangen binnen 1 a 2 dagen dan is wellicht de offerte in jullie spam folder terecht gekomen. Het kan soms helpen om ons email adres als “veilig” toe te voegen aan de gebruikte email applicatie (bijvoorbeeld Gmail of Outlook).

Op deze pagina staat dit handig en eenvoudig uitgelegd: https://onlinejunkies.nl/veilige-afzenders-toevoegen-mail/.

stand van zaken rond het coronavirus (COVID-19)

Corona

Om iedereen zo goed mogelijk te informeren over de laatste stand van zaken rond het coronavirus (COVID-19) en de reis- en annuleringsverzekering, zullen wij de informatie op onze website, zowel voor klanten als relaties, zoveel mogelijk up-to-date houden. We hebben een paar handige links op een rij gezet.

Kunnen we altijd zelf de door ons gewenste kamers kiezen?

Tijdens het boekingsproces kun je de gewenste kamers kiezen. Op basis van deze keuze wordt – voor je overgaat tot definitieve boeking – precies berekend hoeveel de totale reissom zal bedragen.

De kamertypen zijn o.a.:

  • Privé meerpersoonskamers/familiekamers met gedeelde of privé faciliteiten. Kies in het boekingsformulier het aantal personen.
  • Een- of tweepersoonskamer met gedeelde faciliteiten. Kies in het boekingsformulier het aantal kamers.
  • Een- of tweepersoonskamer met privé faciliteiten (beperkt aanwezig!). Kies in het boekingsformulier het aantal kamers.

Kamerkeuze

Details over de gebruikte accommodaties

De details van de gebruikte accommodaties bij een specifieke meerdaagse tour kun je allemaal vinden bij de FAQ’s en de accommodaties staan ook aangegeven op de detailkaart op de tab Kaart (zie derde tab).

Kamerkeuze

We hebben een boeking geplaatst maar geen email ontvangen, hoe kan dat?

Mocht je nou geen email hebben ontvangen nadat je een boeking of aanvraag hebt gedaan bij ons check dan ajb je spam filter. Het komt namenlijk regelmatig voor dat hotmail.nl of aol.nl adressen onze mails in een spam filter zetten. Het kan helpen als je ons mailadres opslaat bij je contacten. Dan komen de mails minder snel in de spam filters terecht.

Hier staat helder uitgelegd hoe dit werkt: https://onlinejunkies.nl/veilige-afzenders-toevoegen-mail/.

Wij reizen via Dresden, waar kunnen we het beste een tol vignet kopen?

Op deze site staat procedure voor de tol goed beschreven: https://www.hartmanova.eu/tol-vignet/. Je kunt daar de stickers vooraf bestellen (de goedkoopste aanbieder). Dat kan ook via ANWB (iets duurder).

Wanneer wordt het digitale e-vignet in Tsjechië ingevoerd?

Precies vanaf 1 januari 2021 gaat de digitale tol in Tsjechië in. De e-vignetten zijn al eerder te koop, namelijk vanaf december 2020. Houdt u onze websites (zie https://www.hartmanova.eu/tol-vignet/digitaal-tol-vignet-tsjechie-evignet.html) hierover in de gaten, deze worden regelmatig van een update voorzien.

Als je via Dresden/Zittau naar Tsjechië reist dan kun je de tolsticker het beste ter plekke bij het eerste tankstation dat je tegenkomt kopen. Bijvoorbeeld bij: https://en.mapy.cz/s/3qHjA

Waarom boeken bij Team Actief in Tsjechië?

Waarom boeken bij Team Actief in Tsjechië?

De beste locaties

Wij richten ons primair op de toplocaties in Tsjechië. Het prijsniveau kan zowel low budget als exclusief zijn.

Tevreden klanten!

Meer dan 95% van onze reizigers zijn bovengemiddeld tevreden over onze dienstverlening.

Vaste heldere prijzen!

Voordat u boekt ontvangt u van ons een offerte met een totale reissom en heldere reis- en boekingsvoorwaarden. U weet dus exact waar u aan toe bent voor u besluit om definitief te boeken.

Gratis offerte en kosteloos annuleren!

Een offerte aanvragen is gratis en verplicht u niet tot boeken. Tot het moment dat u de aanbetaling daadwerkelijk heeft gedaan kunt u kosteloos annuleren.

Beste prijs/kwaliteit verhouding in de markt!

We bieden de hoogst mogelijke prijs/kwaliteit verhouding. Mocht u een aantoonbaar gunstiger aanbod hebben dan geven wij u 5% korting op dat aanbod.

Eigen programma!

Wij zijn een onafhankelijke touroperator met eigen reizen en enkele eigen accommodaties. Daarnaast hebben we een samenwerking met toonaangevende lokale touroperators.

Meer dan 19 jaar ervaring als bedrijf

Sinds 2000 zijn wij dé absolute nummer 1 reisorganisatie voor actieve reizen naar toplocaties in Tsjechië. We hebben meer dan 15 jaar ervaring met het organiseren van reizen en evenementen in Tsjechië, we spreken de taal, we kennen het land en natuurlijk kennen we onze producten door en door.

Meer dan 50 jaar ervaring in ons team

In ons team hebben we meer dan een halve eeuw ervaring met het organiseren van tours en activiteiten. We hebben een uitgebreid en betrouwbaar netwerk van lokale partners.

SGR

We zijn aangesloten bij het SGR (nr. 3303).

Flexibel boeken

U kunt bij ons zowel het volledige programma als ook losse onderdelen boeken. Wij leveren graag maatwerk.

Flexibel wijzigen na bevestiging

Nadat een boeking door ons bevestigd is kan de klant flexibel wijzigen.

  • Tot 6 weken voor vertrek wijzigen van de bestemming.
  • Tot 3 weken voor vertrek wijzigingen van Activiteiten Pakket of skipakket.
  • Naams wijzigingen (met uitzondering van bus-, vlieg- en treintickets).
  • Verzorging wijzigen
  • Huisdieren annuleren of bijboeken.

Voor groepen hebben we nog flexibeler voorwaarden.

Eenvoudige en heldere betalings- en annuleringsvoorwaarden

Wij vragen een aanbetaling van 250 EUR per boeking of 50 EUR per persoon te voldoen binnen 7 dagen na boekingsdatum. De volledige reissom dient 6 weken voor aanvang van de reis te worden voldaan. Tot 6 weken voor aanvang kan kosteloos worden geannuleerd. U ontvangt dan restitutie van het aanbetaalde bedrag minus de boekingskosten.

Veilig online betalen

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen.Veilig online betalen via uw eigen bank met iDeal, MisterCash, ING Direct, Belfius en Sorfort banking.

Verborgen kosten

Er zijn geen verborgen kosten. Geen extra service kosten, geen extra belastingen.