We hebben niet de complete reisinformatie ontvangen, hoe kan dit?

Nadat je de totale reissom betaald hebt ontvang je van ons de reisinformatie die je nodig hebt voor en tijdens je reis. Een deel van de informatie ontvang je per fysieke post (bijvoorbeeld een topografische kaart of een specifieke brochure). Alle overige informatie ontvang je via mail of als informatie verzameld in een online shared folder waar je een toegangslink voor ontvangt. 

De informatie die we via mail versturen en/of digitaal delen bestaan uit:

  • (1) vouchers met uw specifieke boekingsinformatie (de hotelvouchers etc.)
  • (2) boekingsgerelateerde informatie & instructies (waaronder bijvoorbeeld digitale treintickets)
  • (3) algemene tour informatie (algemene beschrijving van de tocht etc.)

De reisinformatie wordt via email verstuurd naar het mailadres waarop u ook de boekingsbevestiging ontvangen heeft. Doorgaans sturen we de resinformatie direct na ontvangst van de volledige reissom.

Het gebeurt regelmatig dat we alvast de topografische kaart per fysieke post versturen na ontvangst van de aanbetaling. De daarbij behorende reisinformatie wordt dan op een later tijdstip verzonden, als de volledige reissom voldaan is (doorgaans 6 weken voor aanvang van de boeking).

Mocht de reisinformatie 7 dagen voor aanvang van het arrangement naar uw idee nog niet compleet zijn, neem dan even contact op met ons. We sturen dan aanvullende instructies over hoe het ontbrekende onderdeel alsnog in uw bezit te krijgen.

Let op: indien de folder met “boekingsgerelateerde informatie & instructies (2)” geen informatie bevat, dan betekent dit dat er voor uw specifieke boeking geen aanvullende boekingsdocumenten beschikbaar zijn.