We hebben niet de complete reisinformatie ontvangen, hoe kan dit?

De reisbescheiden (reisdocumenten) bestaan uit:

  • (1) vouchers met uw specifieke boekingsinformatie
  • (2) aanvullende boekingsgerelateerde documenten & informatie (waaronder bijvoorbeeld topografische kaart)
  • (3) algemene tour informatie

De reisdocumenten worden via email verstuurd, doorgaans direct na betaling van de volledige reissom.

Indien versturen via email niet mogelijk is, zoals bijvoorbeeld het geval is bij een topografische kaart, dan versturen we dat specifieke deel van de reisdocumenten via de post. Het gebeurt dus regelmatig dat het gedeelte dat met de post komt, doorgaans de topografische kaart, eerder of juist pas later bezorgd wordt dan de digitale reisdocumenten.

Mocht de reisinformatie 7 dagen voor aanvang van het arrangement naar uw idee nog niet compleet zijn, neem dan even contact op met ons. We sturen dan aanvullende instructies over hoe het ontbrekende onderdeel alsnog in uw bezit te krijgen.

Indien de folder met “aanvullende boekingsgerelateerde documenten (2)” geen informatie bevat, dan betekent dit dat er voor uw specifieke boeking geen aanvullende boekingsdocumenten beschikbaar zijn.